Elektriskais Volkswagen Tharu Ķīnas tirgum
- LV / Auto zinas
Šķiet, ka Ķīnas tirgus, ko sabojājuši vietējie elektromobiļu ražotāji par pieņemamu cenu, automašīnas ar klasiskajiem iekšdedzes dzinējiem vairs neuztver kā konkurētspējīgas un pievilcīgas automašīnas. Tāpēc Volkswagen ir prezentējis jaunu Tharu SUV, kas paredzēts Ķīnai, versiju pilnīgi elektriskā formātā.
Modelis izrādījās diezgan ziņkārīgs. Zem automašīnas "pārsega" ir tikai viens 100 kW dzinējs, kas spēj piegādāt 136 ZS, 290 N • m griezes momentu. Tas ir pietiekami, lai nodrošinātu masveida ķermeņa paātrinājumu līdz 150 km / h. Diemžēl pagaidām nav datu par akumulatora ietilpību, taču var droši pieņemt, ka jaudas rezerves vidēji būs 315 kilometri uz vienu NEDC uzlādi.
Uzlāde no kontaktligzdas prasīs 5-6 stundas. Iespējams, automašīnas pirmizrāde notiks Pekinas auto izstādes ietvaros, kas paredzēta 26. septembrī Ķīnas galvaspilsētā.
Visticamāk, jaunā Tharu dzinējs tika aizņemts no e-Golf. Ērtai kustībai pietiek ar 100 kW jaudu. Tieši tāds pats motors ir uzstādīts Citroen ë-C4, Peugeot e-2008, Opel Corsa-e, Honda e. Ar labu sākumu ir cerība, ka modelis tiks ražots arī Eiropā.
Modelis izrādījās diezgan ziņkārīgs. Zem automašīnas "pārsega" ir tikai viens 100 kW dzinējs, kas spēj piegādāt 136 ZS, 290 N • m griezes momentu. Tas ir pietiekami, lai nodrošinātu masveida ķermeņa paātrinājumu līdz 150 km / h. Diemžēl pagaidām nav datu par akumulatora ietilpību, taču var droši pieņemt, ka jaudas rezerves vidēji būs 315 kilometri uz vienu NEDC uzlādi.
Uzlāde no kontaktligzdas prasīs 5-6 stundas. Iespējams, automašīnas pirmizrāde notiks Pekinas auto izstādes ietvaros, kas paredzēta 26. septembrī Ķīnas galvaspilsētā.
Visticamāk, jaunā Tharu dzinējs tika aizņemts no e-Golf. Ērtai kustībai pietiek ar 100 kW jaudu. Tieši tāds pats motors ir uzstādīts Citroen ë-C4, Peugeot e-2008, Opel Corsa-e, Honda e. Ar labu sākumu ir cerība, ka modelis tiks ražots arī Eiropā.