Volkswagen virzās uz sintētisko degvielu
- LV / Auto zinas
Sintētiskā degviela, un tā galvenokārt ir biodīzeļdegviela, kas iegūta no lauksaimniecības un pārtikas rūpniecības atkritumiem, Eiropas valstīs gūst otro popularitātes vilni. Tirgus budžeta segmenta pārvēršana elektriskajā vilcē ir diezgan sarežģīta, jo litija jonu akumulatoru izmaksas joprojām ir augstas.
Šī iemesla dēļ biodīzeļdegviela kļūst par lielisku iespēju samazināt oglekļa emisijas, vienlaikus izmantojot tos pašus iekšdedzes dzinējus. Lai gan Volkswagen nolēma izstrādāt pilnīgi jaunu dzinēju līniju, kas tiks pielāgota darbam ar šāda veida degvielu.
Mēs runājam par dīzeļdzinējiem ar nedaudz atšķirīgu montāžas dizainu. Vienlaikus plānots izstrādāt pilnvērtīgu līniju, kas aptvers visu jaudas diapazonu. Jaunajiem VW grupas dzinējiem vajadzētu nonākt pārdošanā ne agrāk kā 2024. gadā.
Turklāt vācu koncerns domā par hibrīdauto klāsta paplašināšanu. Izmantojot akumulatoru, šāda veida transportlīdzekļus var padarīt arī par ļoti pieņemamām cenām.
Šī iemesla dēļ biodīzeļdegviela kļūst par lielisku iespēju samazināt oglekļa emisijas, vienlaikus izmantojot tos pašus iekšdedzes dzinējus. Lai gan Volkswagen nolēma izstrādāt pilnīgi jaunu dzinēju līniju, kas tiks pielāgota darbam ar šāda veida degvielu.
Mēs runājam par dīzeļdzinējiem ar nedaudz atšķirīgu montāžas dizainu. Vienlaikus plānots izstrādāt pilnvērtīgu līniju, kas aptvers visu jaudas diapazonu. Jaunajiem VW grupas dzinējiem vajadzētu nonākt pārdošanā ne agrāk kā 2024. gadā.
Turklāt vācu koncerns domā par hibrīdauto klāsta paplašināšanu. Izmantojot akumulatoru, šāda veida transportlīdzekļus var padarīt arī par ļoti pieņemamām cenām.